Veilig aangekomen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van RickenMarieke - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van RickenMarieke - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

16 Oktober 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve dushi's,

Nou we zijn gistermiddag 13.50 locale tijd veilig geland op Curacao. Een klein beetje vertraging gehad en ik een klein beetje stress toen we nog ongeveer een kwartier moesten wachten op mijn backpack terwijl Rick die van hem al had... Maar alles goed gekomen dus uiteindelijk!

Mijn broer Bas was daar om ons op te pikken en na wat boodschapjes gedaan te hebben arriveerden we in het huisje. Ondanks dat we super moe waren van de reis hebben we ons (gelukkig maar) mee laten sleuren door Bas richting Willemstad om daar een lekkere daghap te eten op het Wilhelmina Plein en om een drankje te doen in Milles Jazz cafe waar ik verslaafd ben geraakt aan het spel Stef Stuntpiloot!

Nu een nieuwe mooie dag en laat de banenzoektocht maar beginnen!

We houden jullie op de hoogte:D.

Groetjes,

Marieke (&Rick)

• 16 Oktober 2012 - 14:21

Tim:

Heel veeel plezieeerr! Rick, ben wel benieuwd wat jij daar gaat vinden wat betreft baan:) grtjes

• 16 Oktober 2012 - 14:41

Shireleah:

Yaaay! Miles is leuk! Vlakbij mijn oude vakantieappartement (pietermaai small).
    Bon dia!

• 17 Oktober 2012 - 11:04

Manon:

Veel plezier! Met een baan vinden moet het wel lukken toch ?!
    Manon

• 17 Oktober 2012 - 11:04

Manon:

Veel plezier! Met een baan vinden moet het wel lukken toch ?!
    Manon

• 17 Oktober 2012 - 15:03

Jasmin:

Jaaaaa weer een blog van Marieke! Wel jammer dat we (sinds je vorige blog:P) toch nooit meer kans hebben gezien om nog even te daten :( Hoe lang gaan jullie in Curacao blijven? Zit je weer in het huisje van je ouders? Oh jeetje Mariekie, geniet ervan (en rick natuurlijk ook;))! xx Jasmin